reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Simona Bittnerová

Simona Bittnerová

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som rozkošný paradox.Celý svet mi je javiskom.Zápalisto razím nové cesty.Hľadám nedosiahnuteľnéA skúšam nevyskúšané.Tancujem na hudbu životaV radostnej neviazanosti.Poď, nastúp na môj veselý kolotoč,Pozri, všade myriady fariebA trblietavých svetiel. Sláva mi, som jedinečný umelec.JA SOM TIGER. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Súkromné

Manžel môj každodenný

Simona Bittnerová

Manžel môj každodenný

Určite si to už každá žena niekedy pomyslela- ten čas neskutočne rýchlo letí. Ako každej mamičke, aj mne začal narodením našej dcérky plynúť čas rýchlejšie ako zvyčajne. Nie je jedného týždňa, kedy by som si nepomyslela, že už je zase piatok alebo nedeľa. Človek začne byť v takom stálom kolobehu, že v podstate prestane vnímať dni ako také,  či je pondelok alebo štvrtok, každý deň je takmer rovnaký. Jednoducho, stredobodom vesmíru je dieťatko. Tak to má aj byť, netreba však zabúdať aj na manželov ( priateľov).

  • 17. jan 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 552x
  • 7
Bez úsmevu by to nešlo

Simona Bittnerová

Bez úsmevu by to nešlo

Poznáte ten pocit, keď si myslíte, že svet je fakt zlý a nič vás neteší? Príde chvíľa zabudnutia na všetko dobré a čokoľvek vás vie naštvať. Nuž, ja mám tiež občas tieto bezútešné stavy. Avšak, našla som spôsob, ako proti nim účinne bojovať. Stačia na to vtipné spomienky a pozitívne zmýšľanie.

  • 13. máj 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 441x
  • 1
Milujem samú seba ... a čo?

Simona Bittnerová

Milujem samú seba ... a čo?

Každý z nás potrebuje pre niečo žiť. Niekto kvôli rodine, či priateľom, iný dýcha pre peniaze a niektorí pre seba. Myslím, že z každého časť platí aj pre mňa. Tak ako to teda vlastne je?

  • 13. máj 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 857x
  • 2
Láska z vlaku

Simona Bittnerová

Láska z vlaku

Prednedávnom som čítala článok o tom, že človek sa priemerne zaľúbi do 4 ľudí za celý svoj život. Neviem, či sa do týchto lások počíta aj tá platonická. Ak áno, tak ja sa určite zo štatistík vymykám.

  • 10. máj 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 659x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu