reklama

Milujem samú seba ... a čo?

Každý z nás potrebuje pre niečo žiť. Niekto kvôli rodine, či priateľom, iný dýcha pre peniaze a niektorí pre seba. Myslím, že z každého časť platí aj pre mňa. Tak ako to teda vlastne je?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Určite ma vie potešiť to, že dostanem výplatu ( aj keď samozrejme- zadarmo to nie je a stojí ma to nemálo úsilia, času, zdravia a nervov). Peniaze hýbu svetom, o tom niet pochýb. Je to však len zlomok z toho, prečo sa oplatí žiť pre rodinu. Po namáhavom dni v práci je snáď potrebou sadnúť si k niekomu, kto nás má rád. Zveriť sa s problémami, či radosťami dňa je uľahčujúce pre telo i myseľ. Navyše, človek nie je sám, má pocit, že je potrebný a nevyhnutný pre druhých.

Pre mňa najdôležitejšie je dýchať sám pre seba. Jasné, mnohí si teraz odsudzujúco odfŕknu, že je to sebecké. Ale čo je zlé na tom milovať sám seba? Nemôžem mať záruku v tom, že budem mať celý život prácu alebo rodinu. Môže sa stať čokoľvek. Jedine so sebou budem žiť celý život. Preto sa nebojím potešiť svoju myseľ alebo telo drobnými radosťami. Milujem ten pocit, keď sa idem sama prejsť do lesa a dám svojim myšlienkam voľnosť. Alebo taká čokoláda. Tá uvoľní toľké zmysly a niekedy je fakt lepšia a nápomocnejšia ako hodinové vykecávanie sa s kamoškou.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Kdesi som čítala, že až keď začneme mať radi sami seba, až vtedy sme pripravení prijať a prežiť skutočnú lásku. Všimla som si, že v mojom okolí je milión ľudí, ktorí sa stále pre niečo trápia. Nemajú to alebo ono a stále im nič nestačí. Lebo potrebujú peniaze, potrebujú mať moc, potrebujú niečo vlastniť..Najlepšie niekoho druhého. A ešte sa tvária, že cesta, ktorou idú, je tá najlepšia a jednoznačne správna. Je ťažké potom takému vysvetľovať pojem úcta. Najlepšie k sebe samému. Pretože ak si nevážim samú seba, ako by som si mohla vážiť druhého?

Priala by som si, aby si občas ľudkovia uvedomili, že k tomu, aby sme bolí šťastní je skutočne len krôčik. Stačí len vôľa nebyť ako ovca v stáde a robiť niečo pre seba. Nehanbím sa za to, že milujem najskôr seba a až potom druhých. A hlavne, nestrácam a nezapieram svoje vlastné JA. Nikdy však nie je neskoro na správne veci. Držím vám palce :-)

Simona Bittnerová

Simona Bittnerová

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som rozkošný paradox.Celý svet mi je javiskom.Zápalisto razím nové cesty.Hľadám nedosiahnuteľnéA skúšam nevyskúšané.Tancujem na hudbu životaV radostnej neviazanosti.Poď, nastúp na môj veselý kolotoč,Pozri, všade myriady fariebA trblietavých svetiel. Sláva mi, som jedinečný umelec.JA SOM TIGER. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu